پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

فوتبالیست کم شنوای خرمشهری نماینده خوزستان درجام جهانی ایتالیا

 ورزشی اخبار

فوتبالیست کم شنوای خرمشهری نماینده خوزستان درجام جهانی ایتالیا

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

خرمشهر - رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: فوتبالیست خرمشهری به عنوان تنها نماینده خوزستان برای شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال ناشنوایان و کم شنوایان انتخاب شد.

امین صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: «عبدالمهدی هاموری» ورزشکار خرمشهری به اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کم شنوایان دعوت شد.

وی به سابقه حضور این ورزشکار در رویدادهای ورزشی آسیایی و بین المللی اشاره کرد و افزود: این ورزشکار خرمشهری که مسابقات اخیر تیم ملی با گل سرنوشت ساز خود در مسابقات آسیایی خوش درخشیده بود، هفته گذشته در اردو آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی ایتالیا حاضر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر اظهار کرد: هاموری تنها نماینده استان خوزستان برای اعزام به مسابقات جام جهانی ناشنوایان و کم شنوایان است.

صابری با بیان اینکه اردو تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان کشورمان از هفته گذشته در تهران آغاز شده است، افزود: مسابقات جام جهانی ۳۰ خرداد در ایتالیا برگزار می شود.

 وی در پایان خواستار حمایت از این ورزشکار ارزنده و با اخلاق شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی