پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

قهرمانی والیبالیست قمی در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته

 ورزشی اخبار

قهرمانی والیبالیست قمی در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته

۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از قهرمانی والیبالیست قمی در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته خبر داد.

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز به پایان رسید و تیم ملی والیبال نشسته ایران موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی افزود: حسین گلستانی والیبالیست جوان و با اخلاق قمی یکی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته بود که با پیراهن شماره ۹ در ترکیب تیم ملی، نقش مهمی در قهرمانی ایران داشت و به تیم ملی برای کسب اولین قهرمانی در لیگ جهانی کمک کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: گلستانی پر افتخارترین ورزشکار معلول قمی است که توانسته یک طلای المپیک، یک طلای بازی‌های پار آسیایی و اکنون یک طلای لیگ جهانی را از آن خود کند و پیش بینی می‌شود تابستان امسال دومین طلای بازی‌های پارا آسیایی را نیز به دست بیاورد.

پیروز منش بیان داشت: گلستانی به عنوان یکی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته پس از قهرمانی در لیگ جهانی با ریاست محترم جمهور آقای حسن روحانی دیدار کرد و امیدواریم این موفقیت از سوی مسئولان استانی نیز ارج نهاده شود.

وی عنوان کرد: ورزش جانبازان و معلولان استان قم امسال در بازی‌های پار آسیایی جاکارتای اندونزی ۳ یا ۴ نماینده خواهد داشت که در تاریخ ورزش استان قم بی‌سابقه است و نشان از عزم ورزشکاران معلول قمی با وجود محدودیت‌ها دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی