پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

آئین تجلیل از فعالان انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر برگزار شد

 اخبار فرهنگی مراسمات

آئین تجلیل از فعالان انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر برگزار شد

خرمشهر ـ هم‌زمان با روز جهانی ناشنوایان، آئین تجلیل از از فعالان انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر برگزار و به هشت زوج ناشنوای این شهرستان هدایایی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، چهارشنبه شب مراسم جشنی برای تجلیل از اعضای فعال انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان محلی و ناشنوایان خرمشهری در تالار خیلج فارس خرمشهر برگزار شد.

مشاور انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند در این مراسم که ناشنوایان اجرای بخشی های از آن را عهده دار بودند، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از ناشنوایان به دلیل تعصب فکری خانواده ها و همچنین حاشیه نشینی، زندگی در روستا و فقر مالی قادر به حضور در انجمن ناشنوایان و استفاده از فرصت های فراهم شده در آن نیستند.

مریم سپندار افزود: همه باید برای فعالیت و پیشرفت ناشنوایان خرمشهری تلاش کنند، باید همه دست‌به‌دست هم بدهیم تا ناشنوایان بتوانند فعال بشوند و با افراد هم نوع خود ارتباط برقرار کنند.

وی با تاکید بر دشوار بودن مطالبه حقوق فردی ناشنوایان برای این قشر، بیان کرد: باید مردم در کنار آن‌ها باشند و انتظار می رود تمام دستگاه‌های اجرایی، مسئولان محلی و مردم نسبت به امور ناشنوایان توجه بیشتری داشته باشند.

مشاور انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند در پایان، توجه خیران و سازمان منطقه آزاد اروند به ناشنوایان خرمشهری را یادآور شد و گفت: امیدواریم این توجهات ادامه داشته باشد تا بتوانیم گره‌گشای مشکلات این قشر عزیز جامعه باشیم


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی