بایگانی
- اسفند ۱۳۹۹ (۲)
- بهمن ۱۳۹۹ (۴)
- دی ۱۳۹۹ (۶)
- آذر ۱۳۹۹ (۷)
- آبان ۱۳۹۹ (۵)
- مهر ۱۳۹۹ (۸)
- شهریور ۱۳۹۹ (۹)
- مرداد ۱۳۹۹ (۵)
- تیر ۱۳۹۹ (۳)
- خرداد ۱۳۹۹ (۳)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۷)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱۶)
- اسفند ۱۳۹۸ (۷)
- بهمن ۱۳۹۸ (۴)
- دی ۱۳۹۸ (۳)
- آذر ۱۳۹۸ (۱۰)
- آبان ۱۳۹۸ (۹)
- مهر ۱۳۹۸ (۴)
- شهریور ۱۳۹۸ (۴)
- مرداد ۱۳۹۸ (۶)
- تیر ۱۳۹۸ (۱۷)
- خرداد ۱۳۹۸ (۹)
- ارديبهشت ۱۳۹۸ (۱۲)
- فروردين ۱۳۹۸ (۱۱)
- اسفند ۱۳۹۷ (۱۳)
- بهمن ۱۳۹۷ (۱۲)
- دی ۱۳۹۷ (۱۳)
- آذر ۱۳۹۷ (۱۶)
- آبان ۱۳۹۷ (۲۳)
- مهر ۱۳۹۷ (۴۸)
- شهریور ۱۳۹۷ (۱۲)
- مرداد ۱۳۹۷ (۱۲)
- تیر ۱۳۹۷ (۱۴)
- ارديبهشت ۱۳۹۷ (۱۹)
- فروردين ۱۳۹۷ (۳۹)
- اسفند ۱۳۹۶ (۲۵۳)
خلاصه آمار
خدمت جدید تپسی برای افراد دارای معلولیت حرکتی

شرکت تپسی جهت تسهیل سفرهای شهری افراد دارای معلولیت حرکتی، قابلیت جدیدی را ایجاد و با اختصاص سهم کمیسیوناش از هزینه سفر به رانندگان، جذابیت قبول این سفرها توسط سفیران را افزایش داده است.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این اقدام تپسی با توجه به مشکلاتی که افراد دارای معلولیت حرکتی در استفاده از تاکسیهای آنلاین داشتند، انجام شده است چرا که برخی رانندگان، یا فضای کافی برای قرار دادن ویلچر افراد توانیاب در خودروی خود را مهیا نمیکردند یا با توجه به زمانبر بودن سوار و پیاده شدن آنها، انگیزه کافی برای انجام این سفرها را نداشتند.
از این به بعد با حذف کمسیون، درآمد سفیران تپسی از این سفرها بیشتر از سفرهای معمول خواهد بود و آنها انگیزهی بیشتری برای قبول سفرهای افراد دارای معلولیت حرکتی خواهند داشت اما مسافر، همان مبلغ همیشگی را پرداخت خواهد کرد.
این سفرها با عنوان «توانیاب» و با رنگ بنفش به راننده نشان داده میشوند و سفیری که این سفرها را قبول میکند، میبایست در خودروی خود جای کافی برای ویلچر یا عصا داشته باشد و در زمان سوار و پیاده شدن مسافر، به او کمک کند.
تپسی پیش از این نیز در اردیبهشت ماه سال جاری و همزمان با روز جهانی دسترسپذیری تکنولوژی برای افراد دارای معلولیت، اپلیکیشن خود را برای افراد نابینا به صورت کامل دسترسپذیر کرد. به این معنی که تمامی بخشهای اپلیکیشن لیبلگذاری شد تا نرمافزارهای مورد استفادهی نابینایان بتوانند با خواندن این لیبلها، درخواست سفر با تپسی را برای این دسته از کاربران امکانپذیر کنند.
همچنین تپسی با اضافه کردن بخشی به قسمت پروفایل کاربران، این امکان را فراهم کرد تا کاربرانی که ناشنوا یا کمشنوا هستند یا ویلچر و عصا به همراه دارند، بتوانند راننده را پیش از قبول سفر از وضعیت جسمی خود مطلع کنند. به این ترتیب، رانندهای که فضا و شرایط مناسب را برای به مقصد رساندن کاربر مورد نظر دارد، سفر را قبول میکند.
برای استفاده از این امکان جدید تپسی، کاربران دارای معلولیت حرکتی می توانند به منوی اپلیکیشن بروند و با کلیک روی پروفایل خود در قسمت تنظیمات سفر، گزینه «ویلچر / عصا دارم» را انتخاب کنند. به این ترتیب سفرهای آنها بدون کسر کمسیون انجام خواهد شد.
گفتنی است، شناسایی کاربران دارای معلولیت حرکتی جهت ارائه خدمات به آنها، در تعامل با سازمان بهزیستی کل کشور انجام خواهد شد.
روابط عمومی انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند شهرستان خرمشهر
طبقه بندی موضوعی
- اخبار (۲۳۴)
- اخبار داخلی انجمن (۴۱)
- فرهنگی (۱۷۲)
- مذهبی (۸۳)
- ورزشی (۴۱)
- آموزشی (۳۵)
- مراسمات (۱۲۱)
- بازدید ها (۱۵)
- اردو تفریحی (۱۵)
- جلسات و دیدار ها (۲۵)
- کارگاه ها و صنایع دستی (۲۳)
آخرين مطالب
-
ولادت حضرت علی علیکم السلام و روز پدر
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ -
ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) ولادت حضرت علی اصغر (ع)
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ -
شهادت امام هادی النقی (ع)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ -
ولادت حضرت محمد باقر (ع)
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ -
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایـــــران
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ -
ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ -
گزارش مراسم عزاداری ایام فاطمیه ۱۳۹۹ در انجمن
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ -
شهادت حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها )
يكشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ -
اجرا گروه سرود مناسب حاج قاسم سلیمانی
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ -
در مراسمی باشکوه و ارزشی ورزشکار خرمشهری مدالهای خود را تقدیم شهدا نمود
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹
نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است