شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

برگزاری جشن پیوند آسمانی ۱۰۰ زوج ناشنوا در مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان

 اخبار

برگزاری جشن پیوند آسمانی ۱۰۰ زوج ناشنوا در مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جشن پیوند آسمانی ۱۰۰ زوج ناشنوا پنج‌شنبه پنجم مردادماه در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و همچنین سالروز تکریم و تجلیل از امامزادگان جلیل‌القدر 100 زوج ناشنوا پیوند آسمانی خود را در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان جشن می‌گیرند.

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه 5 مردادماه از ساعت 9 صبح با حضور حجت‌الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، رسول زرگرپور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی در جوار این بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این مراسم را با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و با رویکرد تسهیل ازدواج آسان برای جوانان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد:  این جشن ازدواج در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش و از محل موقوفات منطبق با نیت ازدواج و تهیه جهیزیه با همکاری و مشارکت کانون ناشنوایان استان و اداره کل بهزیستی استان برای دومین سال اجرا می‌شود.


مبنع : خبرگزاری تسنیم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی