يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

زنجان‌|کشتی‌گیر ناشنوای زنجانی به اردوی تیم‌ ملی دعوت شد

 ورزشی اخبار

زنجان‌|کشتی‌گیر ناشنوای زنجانی به اردوی تیم‌ ملی دعوت شد

رئیس هیئت ناشنوایان استان زنجان گفت: محسن منوچهری کشتی‌گیر ناشنوای زنجانی به اردوی تیم‌ ملی دعوت شد و این اردو از ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود.


داود خیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: محسن منوچهری کشتی‌گیر ناشنوا و با استعداد زنجانی به اردوی تیم‌ملی دعوت شده است.

وی با بیان اینکه این اردو از 20 تا 25 اسفند در تهران برگزار می‌شود، افزود: این اردو نخستین اردوی تیم ملی است.

رئیس هیئت ناشنوایان استان زنجان با بیان اینکه این اردوها برای آمادگی هرچه بیشتر مسابقات جهانی 2018 روسیه است، تصریح کرد: اردوهای تیم ملی در مرحله نخست قهرمان‌های کشوری را دعوت می‌کنند و در مرحله دوم برخی‌ها خط می‌خورند و چندین مرحله این روند ادامه دارد تا اینکه بهترین‌ها به تیم‌ملی ورود پیدا کنند.

وی محسن منوچهری را یک پدیده برشمرد و گفت: این کشتی‌گیر ناشنوا و با استعداد زنجانی سه دوره قهرمان المپیک ‌‌شده است و مقام‌های زیادی را در کشور کسب کرده است و به طور یقین این قهرمان جزو نفرات اصلی تیم‌ملی خواهد بود و به مسابقات جهانی روسیه اعزام می‌شود.

خیری در پایان با ابراز خرسندی از مشغول به کار شدن این قهرمان ارزنده زنجان گفت: بالخره توانستیم برای این ورزشکار خوش استعداد زنجانی کار پیدا کنیم تا بتواند کمک درآمد خود را تامین کند.

وی گفت: کارخانه دستمال کاغذی شادِن از بین کارخانه‌های زنجان پذیرفت تا برای این‌ قهرمان ارزنده کشتی زنجان کار فراهم کند.


مبنع : خبر گزاری تسنیم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی