چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

همدان ظرفیت بالایی در ورزش ناشنوایان دارد/ با قدرت حمایت می‌کنیم

 ورزشی اخبار

همدان ظرفیت بالایی در ورزش ناشنوایان دارد/ با قدرت حمایت می‌کنیم

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: در استان‌همدان در ورزش جانبازان و معلولین، ناشنوایان و نابینایان شاهد توفیقات خوبی بوده‌ایم و همدان ظرفیت بالایی در این زمینه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منعم ظهر سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان همدان با اشاره به ظرفیت خوب همدان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان خود را نسبت به حمایت و پشتیبانی از این عزیزان ملزم می‌داند و اعتقادداریم باید بیش از سایر رشته ها به ورزشکاران ناشنوا، نابینا، جانباز و معلول توجه کرد.

وی افزود: در استان‌همدان در ورزش جانبازان و معلولین، ناشنوایان و نابینایان شاهد توفیقات خوبی بوده‌ایم و در بسیاری از رشته‌های ورزشی بیماران خاص حضور پررنگی در مسابقات کشوری و فراملی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به پتانسیل‌های همدان در ورزش ناشنوایان گفت: در ورزش ناشنوایان نیز ورزشکارانی همچون علی‌اکبر احمدوند را داریم که در مسابقات جهانی و آسیایی برای استان افتخارآفرینی کرده است و باید ناشنوایان را به حضور در ورزش ترغیب کرد و امکانات بیشتری برای این قشر به وجود آورد.

منعم خاطرنشان کرد: ورزش ناشنوایان استان‌همدان در چند سال اخیر یک حرکت رو به جلو و امیدوارکننده داشته تا جایی که شاهد درخشش ورزشکاران ناشنوای استان در رقابت‌های کشوری و حتی بین‌المللی بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه ورزش ناشنوایان در استان‌همدان به دلیل ظرفیت‌های فراوانی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: باید به ورزشکاران ناشنوا توجه ویژه‌ای داشت زیرا این ورزشکاران به دلیل تفاوتی که با سایر ورزشکاران دارند دارای حساسیت بیشتری هستند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: اگر به ورزش ناشنوایان توجه نشود سبب انزوای آن‌ها خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با تمام توان حمایت‌های مادی و معنوی از این ورزشکاران خواهد داشت.

سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

مبنع : خبرنگار مهر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی