شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۳۸ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

برگزاری مراسم اربعین سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام

 مذهبی

برگزاری مراسم اربعین سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام

برگزاری مراسم اربعین سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام

درتاریخ ۷ آبان ۹۷ مصادف با شب اربعین حسینی ؛ انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر با همکاری اعضاء ناشنوایان خود مراسم باشکوهی جهت بزرگداشت اربعین حسینی برگزار نمودند.

در این مراسم که  از ساعت ۶/۳۰ شب شروع شد،  ریاست محترم بهزیستی شهرستان خرمشهر سرکار خانم هفت جوش و همکاران ایشان در آن سازمان و همچنین معاونت مدرسه استثنایی سروش و ریاست محترم انجمن خانواده ناشنوایان اروند آبادان و هیأت همراه و جمع کثیری از ناشنوایان شهرستان های خرمشهر و آبادان حضور داشتند.
 این مراسم  با قرائت قرآن توسط قاری ناشنوا آغاز و بعد از آن گروه سرود ترنم سکوت به اجرای قطعه ای درمورد امام حسین علیه السلام  پرداختند‌.
دراین مراسم آقای اسد شرفی عضو هیأت مدیره به شرح ما هیأت عاشورا و اربعین و همچنین ارتباط آن واقعه با دنیای امروزی برای ناشنوایان بیان نمودند. و در ادامه ریاست انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر سرکار خانم راز ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدعوین به بیان برنامه و تشریح این رویداد بزرگ پرداختند.
در ادامه از حاضرین با آش نذری که ناشنوایان پخته بودند پذیرایی بعمل امد و همچنین از عابرین پیاده در میدان معلم با پخش آش نذری پذیرایی شد.
این مراسم حدود ساعت ۱۱ شب به اتمام رسید.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی